Miss Kitty ~ Out of this World ~
| Sujet: TV's Cutest Girl Geeks Ven 19 Fév - 20:46 | |
| On retrouve deux personnages que nous connaissons très bien, à savoir Willow et Fred A-Dork-Able : TV's Cutest Girl Geeks - Citation :
-
#3 Willow You won't find a steadfast pal who's smarter or sweeter--when she's not giving in to the dark side and becoming an evil witch, that is. Cute little overall-wearing Willow was Buffy's go-to dork for all needs technical, intellectual, and literary, and she still managed to bag a cute boyfriend in a rock band. End of slideshow... Start over? - Citation :
#9 Winifred BurkleThis awkward, bumbling physics grad student was the very definition of a shy dorky girl, but she blossomed during the series into a beautiful, confident woman. Then she turned blue and evil, which was disturbingly a little hot. A noter que l'on retrouve également Bennett Halverson, interprétée par Summer Glau, à la 7ème place ^^ Voir toute la liste : ICI | |
|
Ludo Everyone's Waiting
Nombre de messages : 9944 Age : 29 Localisation : Paris Date d'inscription : 19/12/2009
| Sujet: Re: TV's Cutest Girl Geeks Sam 20 Fév - 0:15 | |
| Je suis content pour elles, elles le méritent Et je suis trop content pour Chloé aussi | |
|
Esther Best Couples Ever
| Sujet: Re: TV's Cutest Girl Geeks Sam 20 Fév - 0:19 | |
| Punaise avant de m'inscrire sur des forums je savais pas qu'on faisait autant de classement sur les séries ou les films...bref en tout cas c'est génial pour elles deux par contre Fred aurait put être un peu plus haut dans le classement | |
|
Contenu sponsorisé
| Sujet: Re: TV's Cutest Girl Geeks | |
| |
|