Miss Kitty ~ Out of this World ~
| Sujet: Lorne's final song Ven 11 Déc - 14:24 | |
| - Citation :
- in March, we'll be doing an ANGEL SPECIAL dedicated to Andy Hallett's character, LORNE. The issue serves as a tribute to Andy as well as a final send-off for Lorne, too. It seemed to me the right thing to do would be to remove Lorne (not permanently permanently, mind you) from the main continuity rather than keep using him. And John Byrne, who was friendly with Andy, is going to tell the tale and illustrate it, too. It'll be a 48-page book with a full-length story as well as some tribute pieces to Andy and some other things, too. "Groo" himself, Mark Lutz, is also helping out on that end (and his character plays a pivotal role in the issue, as does Groo's dragon, Cordy). Here's JB's cover for the issue, colored by Eisner-winner Ronda Pattison.
Source : ICICe comics sera apparemment dédiée à la mémoire d'Andy Hallett. On verra ce que devient Lorne suite à la bataille finale ^^ | |
|
vic59 Cangel fan
| Sujet: Re: Lorne's final song Ven 11 Déc - 17:06 | |
| c est un trés bel hommage , je ne suis pas beaucoup les comics , mais j espere les lires un jours | |
|
Miss Kitty ~ Out of this World ~
| Sujet: Re: Lorne's final song Jeu 25 Mar - 15:47 | |
| C'est clair que c'est une belle façon de lui rendre hommage... Autres précisions sur ces comics qui sont désormais en vente : - Citation :
Angel : Special Lorne (One Shot) By: John Byrne Type: Comics Genres: Fantasy, Horror Series: Angel Publisher: IDW Publishing Pub. Date: March 24, 2010 Availability: Released UPC: 978160010723850799 For ages: 13+ Page Count: 48 Details: Full color
The world is in peril (again!), and only the most unlikely member of Angel's entourage is able to save the day.
A special book-length tribute to the late Andy Hallett and his character, Lorne, presented by writer-artist John Byrne. SOURCE : ICI | |
|
Ludo Everyone's Waiting
Nombre de messages : 9944 Age : 29 Localisation : Paris Date d'inscription : 19/12/2009
| Sujet: Re: Lorne's final song Jeu 25 Mar - 16:41 | |
| Purée, j'ai TROP TROP TROP envie de le lire!!!!! Y'a pas un moyen de le trouver sur Internet? Même si c'est en anglais, j'essayerai de me débrouiller | |
|
jess85 Best Lovers
Nombre de messages : 1357 Age : 39 Localisation : dans mon salon Date d'inscription : 07/11/2009
| Sujet: Re: Lorne's final song Ven 26 Mar - 7:49 | |
| Ah oui ça doit être génial c'est vraiment bien qu'ils fassent ça moi aussi j'aimerai le lire. | |
|
Contenu sponsorisé
| Sujet: Re: Lorne's final song | |
| |
|