Miss Kitty ~ Out of this World ~
| Sujet: Gays Teens on TV Mar 25 Jan - 17:23 | |
| - Citation :
- 2000 — WILLOW ROSENBERG (Alyson Hannigan) and TARA MacLAY (Amber Benson), Buffy the Vampire Slayer (The WB)
Benson's two-episode arc as Willow's Wicca-loving college friend Tara expanded into a multiseason stint as the girls grew into the series' most functional couple. ''My hope is that people won't be so anxious to put a label on it like she's become a lesbian, or it's just a phase, or she's bisexual,'' Buffy creator Joss Whedon told EW in 2000, ''I didn't want to make it a big issue. As soon as you start to hammer out a definition, it becomes kinda icky. It stops being just about these two people.'' | |
|
Ludo Everyone's Waiting
Nombre de messages : 9944 Age : 29 Localisation : Paris Date d'inscription : 19/12/2009
| Sujet: Re: Gays Teens on TV Mar 25 Jan - 18:14 | |
| J'ai du mal à considérer Will (à partir de la saison 4) et Tara comme des ados, perso... Mais je suis content qu'elles aient été citées.
J'ai parcouru la liste vite fait, et ça a l'air assez complet ^^ | |
|
Miss Kitty ~ Out of this World ~
| Sujet: Re: Gays Teens on TV Mar 25 Jan - 18:18 | |
| C'est vrai que le terme "teens" m'a un peu gênée moi aussi... Elles sont des jeunes adultes, pas vraiment des ados. | |
|
vic59 Cangel fan
| Sujet: Re: Gays Teens on TV Mar 25 Jan - 18:54 | |
| C'est vrai que ce ne sont plus des ados ,mais c'est quand même sympa de les retrouver dans ce classement ^^ | |
|
Contenu sponsorisé
| Sujet: Re: Gays Teens on TV | |
| |
|