Miss Kitty ~ Out of this World ~
| Sujet: Prime time's best teen soaps of all time Mer 22 Sep - 14:13 | |
| - Citation :
"Buffy the Vampire Slayer" (1997-2003)When Buffy and friends weren't kicking evil's butt, they were dealing with intensified coming-of-age drama. Some might argue "Buffy" falls in the category of sci-fi, but any soap aficionado knows sci-fi is just soap in disguise. In fact, these genre-bending shows tend to get even deeper than simple soaps. With "All My Children" Emmy winner Sarah Michelle Gellar in the lead role, "Buffy" put the WB network, Joss Whedon and "Gossip Girl" villain Michelle Trachtenberg on the map and spawned David Boreanaz's spin-off "Angel." | |
|
Esther Best Couples Ever
| Sujet: Re: Prime time's best teen soaps of all time Mer 22 Sep - 16:17 | |
| soaps ca a pas une connotation un peu péjorative? | |
|
Miss Kitty ~ Out of this World ~
| Sujet: Re: Prime time's best teen soaps of all time Mer 22 Sep - 17:15 | |
| Nope, je suis pas sûre que ça ait une connotation très positive... | |
|
Ludo Everyone's Waiting
Nombre de messages : 9944 Age : 29 Localisation : Paris Date d'inscription : 19/12/2009
| Sujet: Re: Prime time's best teen soaps of all time Mer 22 Sep - 17:33 | |
| Pour moi, ça dépend, un soap qui s'assume peut être jouissif (genre, l'ancien Melrose Place). Mais là, en l'occurence, je vois pas le rapport, la série n'a rien de soapesque, c'est pas du "Tout le monde couche avec tout le monde". M'enfin, je pense qu'à la base c'était censé être positif, vu le "best", donc on va se contenter d'être heureux pour BTVS, hein | |
|
Marlysa Coming home
Nombre de messages : 164 Age : 35 Localisation : Vendée Date d'inscription : 30/08/2010
| Sujet: Re: Prime time's best teen soaps of all time Mer 22 Sep - 18:09 | |
| Bonne sélection ; je les ai toutes regardées ou presque Si un soap est 'tout le monde couche avec toute le monde' alors Gossip Girl a la palme alors ; ça devient navrant à ce point-là. Heureusement qu'il y en a qui sont frères et soeur, eux au moins ils ne font rien ensemble. XD | |
|
Contenu sponsorisé
| Sujet: Re: Prime time's best teen soaps of all time | |
| |
|