Miss Kitty ~ Out of this World ~
| Sujet: Un rôle trop osé pour Summer Glau Mer 17 Juin - 18:46 | |
| Bon, alors je suis pas sûre d'avoir *précisément* compris, mais en gros l'idée, il me semble que ça dit que Summer voulait que l'on coupe au montage une scène où elle embrasse deux autres acteurs et que les producteurs ont refusé de modifier le script. Et je crois qu'elle a loupé le rôle à cause de ça... - Citation :
- ROLE JUST TOO RISQUE FOR SUMMER GLAU
ACTRESS Summer Glau doesn’t remember what "Kids" did for Chloe Sevigny and Rosario Dawson. Sources say Glau ("Terminator") passed up her chance at becoming an indie queen when she turned down the lead in "Trophy Kids," which started filming this week in the city. "She wanted to cut a risqué dream sequence where she kisses Taniya Raymonde and Ryan Eggold," said an insider. But writers Josh Sugarman and Brandon Yankowitz refused to change the script and the part went to "Wolverine" starlet Tahnya Tozzi. A rep for Glau told Page Six, "She passed on the film due to creative differences."
(Source : http://www.whedon.info/Summer-Glau-Trophy-Kids-Movie-She.html) | |
|
a.a.k Cangel 'till the end
Nombre de messages : 7139 Age : 36 Localisation : In Jensen's arms Date d'inscription : 07/01/2009
| Sujet: Re: Un rôle trop osé pour Summer Glau Mer 17 Juin - 19:04 | |
| Tu as bien compris Mais je crois que c'était un acteur et une actrice... | |
|