Spuffy & Cangel Forum
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

Spuffy & Cangel Forum

Pour tous les fans du couple Buffy/Spike (mais aussi Cordy/Angel), ainsi que tous les fans de BTVS et ATS, ce forum est fait pour vous.
 
AccueilAccueil  S'enregistrerS'enregistrer  Connexion  
-15%
Le deal à ne pas rater :
(Adhérents) LEGO® Icons 10318 Le Concorde
169.99 € 199.99 €
Voir le deal

 

 Most Satisfying Love Stories Ever

Aller en bas 
2 participants
AuteurMessage
Miss Kitty
~ Out of this World ~
~ Out of this World ~
Miss Kitty


Féminin
Nombre de messages : 60535
Age : 34
Date d'inscription : 07/01/2009

Most Satisfying Love Stories Ever Empty
MessageSujet: Most Satisfying Love Stories Ever   Most Satisfying Love Stories Ever Icon_minitimeJeu 7 Mar - 10:42

+ Author Rainbow Rowell on the Most Satisfying Love Stories Ever +

Dans ce top des histoires d'amour les plus satisfaisantes, l'auteur Rainbow Rowell reprend Buffy & Spike en 4ème place.

http://www.heroesandheartbreakers.com/blogs/2013/03/author-rainbow-rowell-on-the-most-satisfying-love-stories-ever

Citation :
4. Buffy the Vampire Slayer: Best romantic hero? Spike. Best character of all time ever-ever-ever? Spike. (Yes, you in the back, I hear you shouting “Angel,” but I’m ignoring you. Because you seem like a nice person, and I don’t want to shout at you. HOW COULD ONE HUMAN BEING BE SO WRONG?!??)

What’s brilliant about Spike—and later Spike and Buffy together—is how deeply we get to know them. Not just at a skin level; at a soul level. Spike and Buffy talk about everything.

It always bothers me in love stories when characters fall in love for completely surface reasons. (“My dog loves him!”) I want to see characters tear each other open too see if their hearts beat in time. I want to see them together. That’s the voyeuristic thrill of loving love stories. Seeing them find each other, learn each other, sleep together, wake up together, patrol the cemetery at night, side by side.

Buffy and Angel loved each other from afar; they whimpered in each other’s general direction. But Buffy and Spike happened onscreen. Team Spike 4EVA.




Dommage que son top soit décrédibilisé par la première place (enfin, en ce qui me concerne en tout cas Razz ).

_________________
Most Satisfying Love Stories Ever Bann
Merci Sophie Most Satisfying Love Stories Ever 682513
Source icon : inacatastrophicmind

~ Sens Critique ~ Tumblr ~
Revenir en haut Aller en bas
http://misskittyspuffy.tumblr.com/
ladyM
Undeniable Shippeur
Undeniable Shippeur
ladyM


Féminin
Nombre de messages : 1619
Age : 52
Date d'inscription : 28/10/2011

Most Satisfying Love Stories Ever Empty
MessageSujet: Re: Most Satisfying Love Stories Ever   Most Satisfying Love Stories Ever Icon_minitimeJeu 7 Mar - 16:38

la 1ère place, je peux plus l'accepter maintenant
j'ai fait un truc dingue j'ai accompagnée une amie pour un marathon twilight les 5 épisodes d'affilée en avant première du 5ème au grand Rex lol! puis j'ai lu les livres (ben ouais faut bien s'occuper avec une cheville dans le platre)
le mieux c'est de dire que c'est pas des vampires mais des buveurs de sang et ça passe (bon j'arrive toujours pas à comprendre la folie Robert Pattisson qui se fait écraser par tous mes vampires préférés
bon maintenant le classement en lui mêm bof

_________________
Most Satisfying Love Stories Ever Emmanu10
merci Miss chaton Most Satisfying Love Stories Ever 474691
Revenir en haut Aller en bas
 
Most Satisfying Love Stories Ever
Revenir en haut 
Page 1 sur 1
 Sujets similaires
-
» 10 Vampire Stories That Are More Romantic Than Twilight: Breaking Dawn
» 38 stories that take place largely within dreams
» TV’s Best Confessions of Love
» Great Origin Stories from Movies & TV
» Charisma dans Celebrity Ghost Stories

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
Spuffy & Cangel Forum :: Buffy & Spike :: Le couple :: Sondages & Classements-
Sauter vers: